Cerere de retur

Formularul de retur RMA este valabil si poate fi completat doar daca doriti returnarea unui produs cumparat de la firma Window Style SRL, firma detinatoare a site-ului ZuL.ro si care pune la dispozitia clientului formularul de retur automat. Daca ati cumparat un produs de la o firma partenera, care comercializeaza produse prin intermediul site-ului ZuL.ro, va rugam contactati firma detinatoare in vederea demararii procedurii de retur. Datele de contact ale comerciantului se regasesc in documentele insotite la livrarea produselor (ex. factura, certificat de garantie). Daca aveti nevoie de indrumarea catre partener, va rugam sa ne trimiteti o solicitare la adresa reclamatii@ZuL.ro si va vom raspunde in termen de max. 24 ore, in zilele lucratoare. Completarea formularului de retur ZuL necesita seria si numarul facturii oferite de noi, prin urmare nu va fi posibila initierea formularului nostru cu datele partenerului.Daca produsul tau este insotit de factura si certificat de garantie oferite de ZuL.ro, completeaza formularul de retur (RMA) si noi trimitem curierul la tine pentru ridicarea coletului.

Ce trebuie sa stii daca doresti trimiterea unui produs retur catre noi:

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos, termeni care sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii. 

Produsele care fac obiectul comenzilor online, pot fi returnate in termen de 14 zile de la data primirii acestora, fara a fi nevoie de invocarea unui motiv. Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract incepand de la ziua in care intra in posesia produsului, pana la sfarsitul perioadei de retragere, care se sfarseste dupa 14 zile, conform ordonantei de urgent O.U.G nr.34/2014.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Recomandam trimiterea produselor in ambalajul original pentru pastrarea integritatii acestora. 

ZuL.ro va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 zile calentaristice de la data informarii vanzatorului cu privire la retragerea contractului de catre consumator. Suma de bani va fi returnata utilizand metoda de rambursare la care s-a cazut de comun accord, conform procedurilor legale.

Coletele trimise catre ZuL.ro cu ramburs, pentru care destinatarul este obligat sa plateasca expeditorului suma aferenta, nu sunt acceptate. Va rugam, folositi formularul de retur RMA, pentru a evita erori.

Va rugam completati formularul de retur online RMA, cel tarziu a 15-a zi dupa primirea produsului de la curier. Orice formular completat dupa aceasta perioada, avand scopul de restituire a banilor, nu va fi luat in considerare.

IMPORTANT: 

  • Produsul returnat trebuie sa fie trimis in aceeasi stare, starea initiala la momentul livrarii. Consumatorul este responsabil pentru scaderea valorii produselor, datorata din manipularea/utilizarea gresita a acestora.
  • In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
  • De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
  • Predarea produselor retur sau la garantie se face prin curierat Urgent Cargus folosind formularul de retur. Nu dispunem de contract cu Posta Romana, prin urmare, ne rezervam dreptul de a nu colabora cu Posta Romana.
  • Pentru orice sesizari si reclamatii, va rugam sa ne contactati la adresa: reclamatii@ZuL.ro

Formular retur

Cat costa transportul?

Costul transportului este variabil, in functie de zona de ridicare a curierului. In general, costul este 19 Lei, insa, acesta poate creste daca curierul efectueaza kilometrii suplimentari fata de zona zero de ridicare a acestuia. Tariful este solicitat de compania Urgent Cargus si aplicat pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Transportul este gratuit pentru produsele returnate din motive ale unor erori ce au fost facute de echipa noastra, precum comanda gresita sau produs DOA (dead on arrival), si prevad inlocuirea produsului sau returnarea banilor.

Cum primesc un numar RMA?

Dupa aprobarea cererii, o comanda de ridicare a coletului va fi trimisa de ZuL.ro la adresa mentionata. In prealabil, va poate contacta si curierul pentru confirmarea adresei si a intervalului orar de ridicare. Pentru a evita erori, va rugam completati cu atentie toate campurile si confirmati detaliile ridicarii cu curierul.

Cum pregatesc coletul?

In colet este necesar sa adaugati: produsul si toate accesoriile sale in cutia originala a acestuia, copie dupa factura fiscala si dupa certificatul de garantie.

Ce adresa voi trece pe colet?

La ridicarea coletului, curierul va tipari nota de transport, iar aceasta deja contine adresa noastra. Adresa de destinatie este: SC Window Style SRL (ZuL.ro), Bucuresti, sector 3, strada Matei Basarab, nr 106, Bloc 73, sc 1, et 7, ap 31.